Джерелами фінансування закладу освіти є
кошти:
- засновника - Дальницької сільської ради;
- державного бюджету у розмірі, передбаченому
нормативами фінансування;
- добровільні пожертвування і цільові внески
фізичних і юридичних осіб, батьків або осіб, які їх замінюють.
Фінансово-господарська діяльність
ПАСПОРТ
харчоблоку
РОКСОЛАНІВСЬКОГО ЗДО
(ясла- садок)
«ВЕРБИЧКА»
Дальницької сільської ради
2020 р.
1.Назва закладу РОКСОЛАНІВСЬКИЙ ЗДО (ясла-садок)
«ВЕРБИЧКА»
1.1. Адреса, телефон:67843.
Одеська обл.., Овідіопольський р-н, с.Роксолани вул..Центральна
60.________________________________
1.3 Прізвище медичного працівника, який здійснює медичне
обслуговування:
Середняк
Галина Федорівна______________________________________
1.4. Тип закладу: ЗЗСО, ЗДО, ЗПТО інше вказати --ЗДО________________
1.5. Проектна потужність закладу/фактична: розрахований на 51 місце___
1.6. Призначення відповідальних за організацію харчування
дітей у закладі
Відповідальна
медсестра-медсестра з дієтхарчування Середняк Г.Ф. наказ № 46 від 30.08.2019р.
____
2. Організація харчування учнів, графік та умови
харчування:_по режиму дня__
(Порядок організації харчування дітей у навчальних та
оздоровчих закладах, затвердженого наказом МОЗ, МОНУ від 01.06.2005 №
242/329)_______________
2.1. Наявність угоди на обслуговування їдальні
(організатор харчування)____є__
2.2. Перелік постачальників – операторів ринку з
наявністю державної реєстрації або експлуатаційного дозволу; ТОВ «ПРОЕКТ
ІНВЕСТ XXI”
- реєстраційний номер оператора ринку харчових продуктів:
r-
UA
–
15-18-294 наказ
№ 29 від 18.01.2018р.
2.3. Забезпечення дотримання вимог до транспортних засобів та умов транспортування Дотримуються_____________________
2.4. Укомплектованість кадрами (кількість працівників
харчоблоку по штату /фактично): 1 кухарі, 1 підсобний
працівник_______________________
2.5. Площа обіднього залу(групових) : мол.група – 45,9 кв.м.,
сер.група – 34,6 кв.м., старша група – 46,9 кв.м.
2.6. Кількість посадкових місць їдальні: групові
приміщення( столи по 4 чол.,в мол та сер групах),в старшій групі-12 двомісних
столів
2.7. Харчоблок власний/орендований (організатор
харчування)- власний____
3. Спосіб організації харчування
3.1. Харчоблок (власне виробництво на сировині)- власне виробництво на сировині
3.2. Привозне харчування ___-____________________________________________
3.3. Напівфабрикати
__-__________________________________________________
3.4. Буфет- роздаткова(мийна)_в кожній групі________________
3.5. Буфет
___-__________________________________________________________
4. Дотримання гігієнічних вимог до харчових продуктів на
всіх стадіях їх виробництва та обігу (програми передумов); впровадження
постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних
факторів та контролю у критичних точках
(НАССР)_не_дотримується_
5. Наявність меню-розкладу відповідно до затвердженого
примірного двотижневого меню з різним виходом страв за віковими групами , які
погоджуються з Держпродспоживслужбою: в наявності , затверджується на кожен
період року
6.
Водопостачання централізоване_,влітку артсвердловина________
Останні лабораторні дослідження питної води : вода відповідає вимогам Протокол № 564
від 06.08.2019 р.
Вода питна відповідає ( не відповідає) вимогам Державних
санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до питної , призначеної до
споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10)
7. Наявність гарячої проточної води на харчоблоці у всіх виробничих
приміщеннях
існує_,водонагрівачі
(4 шт)___________________________________
8. Водовідведення
(централізоване, на вигріб) : на вигріб (2 ями)_____________
9. Вентиляція: в наявності на
харчоблоці__________________________
10. Умови для дотримання правил особистої гігієни
персоналом (гардеробна кімната для персоналу з душем і туалетом): існує
гардеробна,відсутні туалет,душова
11. Чи організовано належний питний режим ( кожна дитина
за потреби повинна отримати кип’ячену або фасовану воду в індивідуальній чашці,
що відповідає
вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10): організовано
кіпятіння на харчоблоці-8л кавстрюлі.,розлив в групові чайниками,кратність
заміни 1-2 рази в день_
12.Харчоблок має повний набір виробничих приміщень: не
має ________
Харчоблок
розміщений в типових (пристосованих)приміщеннях
Умивальники
при обідньому залі (кількість) норматив 1 на 20 посадкових місць
Електрорушники
норматив 1 на 40 посадкових місць
Набір
та площа виробничих приміщень:
-гарячий цех 25,3 кв.м.;___(сумісно)_____________________________
- холодний цех та різання хліба – -
________________________________
- мясний та рибний цехи –
-_______________________________________
- овочевий цех – -______________________________________________
Мийні
для посуду
Їдальні (столового посуду) є в наявності_в групових мийних по 3 ванни
(
1-для харчовихвивільнень,2-замочування,3-полоскання)__________
Буфету та кухонного
посуду__________________________________
Охолоджувальні камери для:
-
М’ясних
продуктів_ ___1 холодильник_______________
-
Рибних
продуктів ____1 холодильник(морозильник)____________
-
Молочних
та гастрономії_______1 холодильник_________
-
Овочів____1 холодильник рибний(холод.відсік)
Неохолоджувані приміщення:
Комори для сухих продуктів, овочів, напоїв, соків ____1 комора_______
Завантажувальна і тарна____так_______________________________
Мийна для яєць____-___________________________
Інвентарна_______-_____________
__________________________________
13. Поточність технологічного процесу у харчоблоці
дотримується дотримується_
14.Забезпеченість харчоблоку технологічним обладнанням:
Плитою
з духовою - 1, електричними бойлерами – 1, , електричною сковородою- 1,
м’ясорубкою – 1, картоплечисткою – нема,, пристроєм для
протирання-нема,овочерізкою- нема.__________________________
15.забезпеченість харчоблоку холодильним обладнанням: холодильники – 4________________
16.Розроблювальний інвентар в достатній кількості,
промаркований, використовується за призначенням- в достатній кількості__________
17.Столовий та кухонний посуд у достатній кількості – так__________
18.Умови миття посуду (кільсть ван), процес та правила
миття посуду відповідають санітарним вимогам -
ванни в достатній кількості,
відповідають вимогам_( 3 ванни на
харчоблоці)___
19. Облаштування буфетних груп (тільки для ДНЗ)- облаштовані_,_
20. Здійснення зняття проби готової продукції – здійснюється медичною сестрою за 30 хв.
до видачі.________________________________
21.Наявність добової проби кожної страви раціону та умови
їх зберігання на харчоблоці – проби
відбираються вчасно і зберігаються в окремому холодильнику
22.Наявність миючих та дезінфекційних засобів, що
використовуються (Порядок державної реєстрації (переєстрації) дезінфекційних
засобів, затвердженого постановою КМУ від 03.07.2006 р.№ 908 – використовуємо «Жавілар
ефект»,свід.№05.03.02-08/1062 від05.12.2014,сода харчова якісне посвідч.№2479
від 20.08.2018,сода кальцінована__
- поточні дезінфекційні заходи проводяться – щоденно,3 рази,генералльно-1раз
,щочетверга_____________
- інвентар для прибирання приміщень – в достатній
кількості, промаркований__
23. Своєчасність проходження медоглядів (особисті медичні
книжки): 2рази на рік_(2020р)
24. Проведення навчання з питань гігієни та поводження з
харчовими продуктами та сировиною -_28
листопада: тема» Прибирання приміщень,поточне та генеральне»,2 грудня,тема:
«Туберкульоз-профілактика.Харчові немікробні отруєння»_15 лютого,тема:
« _ Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020
р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки
України від 16.03.2020р. №406 «Про організаційні заходи для запобігання
поширенню коронавірусу COVID-19» (зі змінами від 26.03.2020 №458)
25.Працівники забезпечені санітарним одягом для робіт, що
пов’язані з організацією харчування – забезпечені промаркованим спеціальним одягом для
прибирання приміщень _________________
26.Правильність і своєчасність ведення журналів
«Бракеражу готової продукції»,
« Бракеражу сирої продукції», «Здоров’я» , «Карток-
розкладок страви», «Обліку відходів» - всі
журнали вчасно заповнюються .___________
27. Наявність угоди на проведення дератизаційних,
дезінфекційних та дезінсекційних заходів і відмітки про фактично виконані
роботи ( ст.16 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від
06.04.2000 р., ст..40,42,49, Закону України «Про основні принципи і вимоги до
безпечності та якості харчових продуктів № 771/97- ВР від 23.12.1997р.)- договір
на проведення_ заходів по дератизації
№ 4166-Д від 18.03.2020 року.
Особа,
яка відповідає за організацію харчуванння: Середняк
Г.Ф.
Немає коментарів:
Дописати коментар