Фінансування закладу. Матеріально-технічне забезпечення.


Фінансова діяльність

Джерелами фінансування закладу освіти є кошти:

- засновника -  Дальницької сільської ради;

- державного бюджету у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;

- добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, батьків або осіб, які їх замінюють.

  

Фінансово-господарська діяльність 

 

ПАСПОРТ

харчоблоку    РОКСОЛАНІВСЬКОГО ЗДО

 (ясла- садок) «ВЕРБИЧКА»

Дальницької сільської ради

2020 р.

 

1.Назва закладу   РОКСОЛАНІВСЬКИЙ ЗДО (ясла-садок) «ВЕРБИЧКА»

1.1. Адреса, телефон:67843. Одеська обл.., Овідіопольський р-н, с.Роксолани вул..Центральна 60.________________________________

1.3 Прізвище медичного працівника, який здійснює медичне обслуговування:

Середняк Галина Федорівна______________________________________

1.4. Тип закладу: ЗЗСО, ЗДО, ЗПТО інше вказати   --ЗДО________________

1.5. Проектна потужність закладу/фактична: розрахований на 51 місце___

1.6. Призначення відповідальних за організацію харчування дітей у закладі

Відповідальна медсестра-медсестра з дієтхарчування Середняк Г.Ф. наказ № 46 від 30.08.2019р. ____

2. Організація харчування учнів, графік та умови харчування:_по режиму дня__

(Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом МОЗ, МОНУ від 01.06.2005 № 242/329)_______________

2.1. Наявність угоди на обслуговування їдальні (організатор харчування)____є__

2.2. Перелік постачальників – операторів ринку з наявністю державної реєстрації або експлуатаційного дозволу; ТОВ «ПРОЕКТ  ІНВЕСТ  XXI

- реєстраційний номер оператора ринку харчових продуктів: r- UA 15-18-294  наказ №  29 від 18.01.2018р.

2.3. Забезпечення дотримання вимог до транспортних  засобів та умов транспортування  Дотримуються_____________________

2.4. Укомплектованість кадрами (кількість працівників харчоблоку по штату /фактично):  1 кухарі, 1 підсобний працівник_______________________

2.5. Площа обіднього залу(групових) :   мол.група – 45,9 кв.м., сер.група – 34,6 кв.м., старша група – 46,9 кв.м.

2.6. Кількість посадкових місць їдальні:  групові приміщення( столи по 4 чол.,в мол та сер групах),в старшій групі-12 двомісних столів

2.7. Харчоблок власний/орендований (організатор харчування)- власний____

3. Спосіб організації харчування

3.1. Харчоблок (власне виробництво на сировині)- власне виробництво на сировині

3.2. Привозне харчування ___-____________________________________________

3.3. Напівфабрикати __-__________________________________________________

3.4. Буфет- роздаткова(мийна)_в кожній групі________________

3.5. Буфет ___-__________________________________________________________

4. Дотримання гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу (програми передумов); впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у  критичних точках (НАССР)_не_дотримується_

 

5. Наявність меню-розкладу відповідно до затвердженого примірного двотижневого меню з різним виходом страв за віковими групами , які погоджуються з Держпродспоживслужбою:  в наявності , затверджується на кожен період року

6.  Водопостачання   централізоване_,влітку артсвердловина________

Останні лабораторні дослідження питної води : вода відповідає вимогам Протокол № 564 від 06.08.2019 р.

Вода питна відповідає ( не відповідає) вимогам Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до питної , призначеної до споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10)

7. Наявність гарячої проточної  води на харчоблоці у всіх виробничих приміщеннях

існує_,водонагрівачі (4 шт)___________________________________

8. Водовідведення  (централізоване, на вигріб) :  на вигріб (2 ями)_____________

9. Вентиляція:  в наявності на харчоблоці__________________________

10. Умови для дотримання правил особистої гігієни персоналом (гардеробна кімната для персоналу з душем і туалетом):  існує гардеробна,відсутні туалет,душова

11. Чи організовано належний питний режим ( кожна дитина за потреби повинна отримати кип’ячену або фасовану воду в індивідуальній чашці,

 що відповідає вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10): організовано кіпятіння на харчоблоці-8л кавстрюлі.,розлив в групові чайниками,кратність заміни 1-2 рази в день_

12.Харчоблок має повний набір виробничих приміщень:   не має ________

Харчоблок розміщений в типових (пристосованих)приміщеннях

Умивальники при обідньому залі (кількість) норматив 1 на 20 посадкових місць

Електрорушники норматив 1 на 40 посадкових місць

Набір та площа виробничих приміщень:

-гарячий цех    25,3 кв.м.;___(сумісно)_____________________________

- холодний цех та різання хліба – - ________________________________

- мясний та рибний цехи – -_______________________________________

- овочевий цех – -______________________________________________

Мийні для посуду

Їдальні (столового посуду) є в наявності_в групових мийних по 3 ванни

( 1-для харчовихвивільнень,2-замочування,3-полоскання)__________

Буфету та кухонного посуду__________________________________

Охолоджувальні камери для:

-         М’ясних продуктів_  ___1 холодильник_______________

-         Рибних продуктів ____1 холодильник(морозильник)____________

-         Молочних та гастрономії_______1 холодильник_________

-         Овочів____1 холодильник рибний(холод.відсік)

Неохолоджувані приміщення:

Комори для сухих продуктів, овочів, напоїв, соків ____1 комора_______

Завантажувальна і тарна____так_______________________________

Мийна для яєць____-___________________________

Інвентарна_______-_____________ __________________________________

13. Поточність технологічного процесу у харчоблоці дотримується  дотримується_

14.Забезпеченість харчоблоку технологічним обладнанням:

Плитою з духовою - 1, електричними бойлерами – 1, , електричною сковородою- 1, м’ясорубкою – 1, картоплечисткою – нема,, пристроєм для протирання-нема,овочерізкою- нема.__________________________

15.забезпеченість харчоблоку холодильним обладнанням: холодильники – 4________________

16.Розроблювальний інвентар в достатній кількості, промаркований, використовується за призначеннямв достатній кількості__________

17.Столовий та кухонний посуд у достатній кількості – так__________

18.Умови миття посуду (кільсть ван), процес та правила миття посуду відповідають санітарним вимогам -  ванни в достатній кількості, відповідають вимогам_( 3 ванни на харчоблоці)___

19. Облаштування буфетних груп (тільки для ДНЗ)- облаштовані_,_

20. Здійснення зняття проби готової продукції – здійснюється медичною сестрою за 30 хв. до видачі.________________________________

21.Наявність добової проби кожної страви раціону та умови їх зберігання на харчоблоці – проби відбираються вчасно і зберігаються в окремому холодильнику

22.Наявність миючих та дезінфекційних засобів, що використовуються (Порядок державної реєстрації (переєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою КМУ від 03.07.2006 р.№ 908 використовуємо «Жавілар ефект»,свід.№05.03.02-08/1062 від05.12.2014,сода харчова якісне посвідч.№2479 від 20.08.2018,сода кальцінована__

- поточні дезінфекційні заходи проводяться – щоденно,3 рази,генералльно-1раз ,щочетверга_____________

- інвентар для прибирання приміщень – в достатній кількості, промаркований__

23. Своєчасність проходження медоглядів (особисті медичні книжки): 2рази на рік_(2020р)

24. Проведення навчання з питань гігієни та поводження з харчовими продуктами та сировиною -_28 листопада: тема» Прибирання приміщень,поточне та генеральне»,2 грудня,тема: «Туберкульоз-профілактика.Харчові немікробні отруєння»_15 лютого,тема:

 « _ Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020р. №406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19»  (зі змінами від 26.03.2020 №458)

25.Працівники забезпечені санітарним одягом для робіт, що пов’язані з організацією харчування – забезпечені  промаркованим спеціальним одягом для прибирання приміщень _________________

26.Правильність і своєчасність ведення журналів «Бракеражу готової продукції»,

« Бракеражу сирої продукції», «Здоров’я» , «Карток- розкладок страви», «Обліку відходів» - всі журнали вчасно заповнюються .___________

27. Наявність угоди на проведення дератизаційних, дезінфекційних та дезінсекційних заходів і відмітки про фактично виконані роботи ( ст.16 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000 р., ст..40,42,49, Закону України «Про основні принципи і вимоги до безпечності та якості харчових продуктів № 771/97- ВР від 23.12.1997р.)-  договір на проведення_ заходів по дератизації    № 4166-Д від 18.03.2020 року.

 

Особа, яка відповідає за організацію харчуванння:  Середняк Г.Ф.









Немає коментарів:

Дописати коментар